MONITOR ERP CONNECTOR
Levér en konsistent oplevelse på tværs af alle digitale kanaler og enheder med DynamicWeb Monitor ERP Integration
FORDELE
ERP til produktionsvirksomheder
Monitor ERP er udviklet specifikt til produktionsvirksomheder og giver dig et moderne system, der altid er lige ved hånden. Uanset om du er på fabrikken, på farten eller arbejder hjemmefra, har du fuld adgang til dine data og processer – når som helst og hvor som helst. Med automatiske opdateringer er du samtidig sikret en driftssikker løsning, der altid er opdateret og fremtidssikret, så du undgår tunge, forældede systemer.
Connectoren sikrer, at jeres DynamicWeb-platform automatisk bliver beriget med opdaterede data fra jeres Monitor om produkter, lagerbeholdning, eventuelle lagerlokationer og kundeforhold mv., ligesom kunderne f.eks. får adgang til deres kundespecifikke priser i den korrekte valuta.
Dette giver jer mulighed for at levere personligt tilpassede tilbud og skabe stærkere kunderelationer.
Connectoren, der er en integration med alle standard funktionerne, opdateres løbende.
CONNECTOREN
Udvalgte data
MONITOR → DYNAMICWEB
- Produkter
- Produktenheder
- Kunder
- Kundespecifikke priser (priser og rabatter)
- Betalingsmetoder og -betingelser
- Leveringsmetoder og -betingelser
- Valutaer og valutakurser
- Lager
DYNAMICWEB → MONITOR
- Ordrer
MONITOR → DYNAMICWEB KUNDECENTER
- Ordrer
- Fakturaer
Understøtter DynamicWeb fra 9.10.x, DynamicWeb 10.x, Monitor G5
Priser
OPSTART
Dkr. 2.250,-
LICENS PR. MÅNED
Dkr. 2.950,-
I dette er inkluderet leveringen af pakken og en vejledning.
ONBOARDINGPAKKE
Dkr. 5.250,-
Vores onbordingpakke er et tilvalgsprodukt, der inkluderer 5 timers assistance til partneren, der skal sætte connectoren op.
SUPPORT PR. TIME
Dkr. 1.250,-
I kan tilvælge løbende support på opsætningen af integrationen.
Priserne er ekskl. moms.
Connectoren er en integration mellem DynamicWeb og Monitor ERP. Connectoren kan sættes op af jeres IT-partner
Conenctoren understøtter som standard de centrale datatyper nævnt ovenfor. Det er dog vigtigt, at data og behov gennemgås i forbindelse med et integrationsmøde, da enkelte opsætninger – f.eks. komplekse rabatstrukturer – kan ligge uden for standarden. Mange individuelle eller mere komplekse behov kan som udgangspunkt også håndteres, men vil i så fald kræve en udvidelse. Integrationsmødet bruges derfor til at fastlægge, hvilke behov der dækkes af standard, og hvilke der kræver særskilt implementering.
Optimer jeres forretningsprocesser med DynamicWeb
Med DynamicWeb sikrer I hurtigere håndtering af købsprocessen fra ordre til betaling på jeres webshop, samtidig med at I optimerer flowet i jeres supply chain i integration. Det er desuden en fordel for jer, at det er muligt at bygge videre på jeres nuværende Monitor ERP forretningslogik, så I ikke skal sætte jer ind i en masse nye systemer.
Integration der skaber gode kundeoplevelser
Det er afgørende for en webforretning, at et system er brugervenligt og gnidningsfrit at anvende, og med kundespecifikke kataloger med individuelle sortimenter samt døgnåben selvbetjening, vil dine kunder føle sig godt taget imod. DynamicWeb tilbyder derudover lageroplysninger i realtid, så din webshop hele tiden er opdateret til gavn for både kunde, sælgere og forhandlere.
DYNAMICWEB
Én samlet platform til flere webshops
Jeres virksomhed kan problemfrit håndtere flere webshops på samme platform med DynamicWeb, og samtidig er der mulighed for at vælge flere sprog, flere valuta- og betalingsmetoder. På den måde sikrer I jer, at jeres webshop kan anvendes af så mange kunder som muligt.
Med integreret e-mail-marketing får I mulighed for at segmentere kunder og dermed sende personaliserede e-mails og målrette automatiserede e-mail-kampagner, hvilket viser, at I altid har den enkelte kunde i fokus.
Vil du skabe værdi for din forretning?
Få en partner, der lytter og forstår din virksomheds behov.
Hvis du vil tale med os, er vi klar til at lytte til dig.
