E-COMMERCE

Folk handler online som aldrig før - derfor er det vigtigt at I har en effektiv og brugervenlig webshop

Vi udvikler og programmerer både B2C og B2B webshop løsninger, hvor det visuelle udtryk spiller stærkt sammen med platformen, og hvor funktionaliteten er i top og udviklet præcist til jeres behov.

Vores løsninger udvikles i CMS systemet Dynamicweb, som er en all-in-one platform til content management, eCommerce, online marketing og integration

Få en webshop fyldt med funktioner og muligheder

Der er mange muligheder med en Dynamicweb e-commerce løsning og i dialog med jer klarlægger vi, hvilke funktioner jeres nye webshop skal indeholde, samt hvordan den designmæssigt kan udformes, således at den stemmer overens med jeres brand.
 

Det vil sige, at det første vi gør er, at afholde et møde, hvor vi sammen får fastlagt:

  • Hvad jeres digitale strategi er?
  • Hvordan jeres kunders købsrejse ser ud?
  • Hvilke platforme I vil kommunikere på?
  • Hvad løsningen skal kunne?
  • Hvordan den skal designes?
  • Hvilke funktioner den skal have?

Forøg og optimer jeres online forretning med Marketingmulighederne i en Dynamicweb

Med Dynamicweb kan I opnå effektive købsoplevelser og simplificere komplekse forretningsprocesser, skabe flere konverteringer, udbygge jeres forretningsrelationer og servicere kunder på tværs af alle online kanaler. Dette sker via marketingmulighederne i Dynamicweb, som blandt andet består af:
 

  • Flere shops – B2B eller B2C 
  • Indbygget e-mail marketing 
  • Identificering af potentielle kunder
  • Leads på baggrund af website adfærd
  • Flersprogede sites
  • Mere trafik via SEO optimering
  • Integrer med jeres CRM system

Få integreret økonomi- og lagerstyringssystem (ERP) til webshoppen så I kun skal indtaste data ét sted

En af de mange integrationsmuligheder i Dynamicweb, er muligheden for ERP integration med f.eks. Nav, C5, Visma, E-conomic og flere.

Når I vælger at få integreret jeres økonomisystem med jeres webshop, så vil I opleve, at denne automatisering effektiviserer ordreflowet, da ordreprocessen styres ét sted. Ligeså snart en kunde foretager et køb, overføres ordren automatisk direkte til ERP, hvorfra pluk- og fragtsedler kan genereres, varer reserveres eller afskrives på lager og faktura genereres.

Tidligere køb og fakturaer samt f.eks. favoritvarer eller standard indkøbslister kan vises i et kundecenter.

Integration kan foretages i flere trin, det skal også passes ind efter jeres organisation. I den proces sørger vi for, at løsningen giver størst og hurtigst afkast fra starten.