Dynamicweb og Uniconta Connector

For at maksimere effektiviteten af jeres forretningsprocesser er det afgørende at have en smidig integration mellem Dynamicweb-platformen og jeres Uniconta.

Fordele ved standardintegrationen

Med Dynamicweb Uniconta Connectoren, der er en standardintegration, kan I opnå en række fordele.
Først og fremmest kan I spare tid og minimere risikoen for fejl ved at eliminere manuel indtastning af data, og ved at automatisere overførslen af ordrer, fakturaer og andre oplysninger mellem Dynamicweb og Uniconta kan I reducere arbejdsbyrden og frigøre ressourcer til andre vigtige opgaver.

En anden fordel ved Dynamicweb Uniconta integration er muligheden for at skabe en sammenhængende og konsistent kundeoplevelse.

Standardintegrationen sikrer, at jeres Dynamicweb-platform automatisk bliver beriget med opdaterede data fra jeres Uniconta om produkter, lagerbeholdning, eventuelle lagerlokationer og kundeforhold, ligesom kunderne får adgang til deres kundespecifikke priser og rabatter i den korrekte valuta.
Dette giver jer mulighed for at levere personligt tilpassede tilbud og skabe stærkere kunderelationer.

Standard Connectoren - udvalgte data

Uniconta-> Dynamicweb
Produktdata
Styklister
Prismatrix (Kundespecifikke priser/rabatter mv)
Betalingsbetingelser
Valutaer
Brugere, brugergrupper
Lager (evt. flere lagre)
Shipping

Dynamicweb -> Uniconta
Ordrer
Levering

Uniconta -> Dynamicweb kundecenter
Ordrer
Fakturaer
Kundedata

Versionering: Uniconta, Dynamicweb fra 9.10.x

Priser

Opstart

Dkr. 2.000,-

Pr. måned

Dkr. 1.600,-

I dette er inkluderet leveringen af pakken, ligesom en vejledning til partneren der skal sætte connectoren op.

Onboarding pakke

Dkr. 5.000,-

Vores onbordingpakke er et tilvalgsprodukt, der inkluderer 5 timers assistance til partneren der skal sætte connectoren op.

Support pr. time

Dkr. 1.200,-

I kan tilvælge løbende support på opsætningen af integrationen.

Priserne er ekskl. moms.

Selve Connectoren

Standardintegrationen mellem DynamicWeb og Uniconta er en connector der sørger for, at produkter, priser mv. kommer korrekt over i Uniconta, som får ordredata retur, og  som så sender fakturaer og kreditnotaer tilbage til DynamicWeb i kundens kundecenter. 

Connectoren er nem at installere og fleksibel

Connectoren skal blot konfigureres og naturligvis testes og kræver ikke kundens Uniconta partner involveret, for at etablere integrationen. Der er en god dokumentation, der gør den nem at implementere.

Connectoren opsættes direkte i Dynamicweb.

Connectoren er fleksibel og skalerbar og understøtter mange features i Uniconta og DynamicWeb, og skulle der opstå et behov, der ikke er taget højde for, kan integrationen tilpasses til at imødekomme jeres specifikke krav og forretningsprocesser, såfremt de ellers er funktionalitetsmæssigt understøttet i Uniconta.

Bestil Dynamicweb Uniconta connectoren.

Når vi modtager din bestilling kontakter vi dig for at koordinere den digitale levering.

Ved at kontakte os accepterer du, at dine oplysninger vil blive gemt i vores backend og CRM-system. Læs mere i vores persondatapolitik.

dynamiceb visma.net standardintegration

Optimer jeres forretningsprocesser med Dynamicweb Uniconta Connectoren.

Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer med at indfri jeres digitale ambitioner. 

Kontakt os i dag, hvis du vil vide mere om Dynamicweb, online marketing eller vores andre løsninger til din virksomhed!

 

Google - ikon