
Leadgenerering | 2. april 2020
98% af besøgende på websites henvender sig ikke. Men vi kan fortælle jer, hvem de er!
Du kender det jo nok. I har opbygget en relevant trafikstrøm til jeres website, men det er stadig kun 2%, der konverterer.
Kom med på dette webinar og få et indblik i, hvordan I kan styrke jeres B2B forretnng med både effektiv leadgenerering og identifikation af ukendte leads.
Hvordan I strukturerer jeres indhold og distribuerer Call-To-Action elementer effektivt, er væsentligt for både udfyldelsesraten for jeres forms og for senere kvalificering af "ukendte" leads.
På webinaret gennemgår vi, hvordan I
- ser hvilke virksomheder der har været på dit website uden at give sig til kende, hvor mange gange og hvilke sider, de har set
- strukturerer dit indhold effektivt
- distribuerer dine CTA'er, så dine forms bliver udfyldt
Vi viser, hvordan I kan gøre effektivt brug af jeres nuværende content, og få flere konverteringer med CTA og hvordan det arbejde også giver udbytte, når I identificerer de virksomheder, der ikke har givet sig til kende på jeres website via Lead Forensics.
Så får salgsafdelingen flere varme leads, og samtidig får de besked om, hvad potentielle kunder, I allerede er i dialog med og eksisterende kunder, gør på jeres hjemmeside.
Deltag i webinaret og bliv klogere på, hvad I kan gøre i praksis, for at omsætte content og data til leads.
Hvem er webinaret interessant for?
Marketingafdelinger; fordi I helt konkret kan dokumentere jeres leadgenerering (også på dem der ikke identificerer sig) og efterfølgende måle værdien af de aktiviteter, der har ført til leads.
Salgsledelsen; fordi I får navnene og adfærd på virksomheder, der har været på jeres website. I kan tracke leads, kunder og konkurrenter. Afrapportering kan skræddersyes præcis efter jeres behov.
Praktisk
Deltagelse i webinaret er gratis, men tilmelding er påkrævet.
Tid: Online, afholdes torsdag d. 2. april kl. 10:00-10:45.
Afholdelse: Online
Program:
10:00 Leadgenerering via content og CTA
10:15 Opbygning af sider
10:30 Hvem er de ukendte besøgende
10:40 Spørgsmål
10.45 Tak for i dag
Hvem taler?
Nicolaj Rasmussen
Produkt Specialist
Dynamicweb
www.dynamicweb.dk
Peter Vendelby
Strategic Business Development, CEO
Flex Media
www.flex-media.dk
Hvem er hvem?
Flex Media arbejder med digital strategi og online marketing. Flex Media er Dynamicweb Premium Solution partner.
Dynamicweb’s All-in-One platform samler CMS, Webshop, PIM og Marketing i én løsning, som gør jer i stand til at skabe effektive kundeoplevelser på tværs af digitale kanaler. Tusindvis af virksomheder anvender Dynamicweb til at drive mere end 12.000 websites.
Lead Forensics har et værktøj, der anvendes af mange større virksomheder verden over til at identificere leads og kunders adfærd på websites. Det er muligt at opsætte automatiseret virksomhedstilpasset afrapportering. Lead Forensics kan integreres med CRM-systemer som blandt andet Microsoft Dynamics 365 og Salesforce.