E-mail Automation

Har I også overvejet e-mail marketing, men er ikke rigtig kommet i gang? Kom til seminar d. 28. januar med Flex Media og Dynamicweb. Her får I indblik i, hvad email automation er, og hvordan det i praksis kan øge jeres omsætning og styrke jeres virksomhed.

Har I også overvejet e-mail marketing, men er ikke rigtig kommet i gang? Eller vil I gerne effektivisere jeres eksisterende e-mail marketing? 

Kom til seminar d. 28. januar med Flex Media og Dynamicweb. Her får I indblik i, hvad email automation er, og hvordan det i praksis kan øge jeres omsætning og styrke jeres virksomhed.  

Med automatiserede email marketing flows kan I opsætte regler for udsending af e-mails tilpasset den enkelte modtager. Derefter sker det helt automatisk – I sparer altså tid og får samtidig gode resultater. 

På seminaret bliver I introduceret for Dynamicwebs e-mail marketing modul, og hvordan I i praksis bruger det til at skabe effektive e-mail flows.  

Samtidig præsenterer vi virksomhedscases, der konkretiserer hvordan e-mail automation kan bruges. Med udgangspunkt i de cases vil I få indblik i, hvilke resultater I selv kan få ud af e-mail automation. 


Kom med til seminaret og bliv klogere på, hvordan I arbejder med effektive automatiske mail flows i Dynamicweb platformen, samt hvordan det i sidste ende kan øge jeres omsætning. 

 

Praktisk  

Det er gratis at deltage i seminaret, men tilmelding er påkrævet.  

Tilmeld dig her.

Seminaret afholdes tirsdag d. 28. januar kl. 8:45-11:00.  

Brøndby Stadion 20, 2650 Brøndby (Idrættens Hus). 

 

Program

08:45: Registrering, kaffe og velkomst
09:00: Hvad er Email Automation?
09:15: Email Automation i Dynamicweb
10:00: Pause
10:15: Virksomhedscases
10:45: Q&A
11:00: Tak for i dag

 

Hvem er seminaret interessant for? 

Seminaret er relevant for jer i en virksomhed, der er interesseret i at komme i gang med at bruge e-mail marketing og automation til at generere leads – eller jer, der allerede er i gang, men gerne vil lære mere. 

Gå ikke glip af muligheden for at optimere jeres e-mail marketing. Studier viser, at automatiske e-mails gennemsnitligt har op til 70,5% højere åbningsrater og hele 125% højere klikrater. Kom med til seminaret og hør nærmere om, hvordan I kan øge jeres sandsynlighed for salg. 

 

Hvem taler? 

Jacob Johnson
Partnerkonsulent
Dynamicweb 
jaj@dynamicweb.dk

Peter Vendelby
Strategic Business Development, CEO
FlexMedia
peter@flex-media.dk