Flex Media

Google Adwords

Google Adwords kender de fleste efterhånden, og det er et interessant værktøj til at øge antallet af besøgende på ens website.

AdWords fungerer på den måde, at man skriver et kort tekst, udvælger de søgeord hvor man vil have annoncen vist, vælger den webside der skal vises når der klikkes på annoncen.

Man vælger et dagligt budget, ligesom en max. pris man vil betale pr. klik, og derefter regner systemet ud, hvor ens annonce bliver vist.

Det er nemt at komme i gang, men det er svært at få succes, for der er flere ting der skal gennemtænkes før en succesfuld kampagne kan startes ? det er fint at få mange klik, men det er lige meget hvis der ikke er nogen der køber noget.

  • Inden en AdWords kampagne opstartes, skal der være et klart budskab
  • Annoncen skal udformes til en snæver målgruppe
  • Der skal være et klart virkemiddel på websiden

Når vi arbejder med AdWords kampagner, er formålet med kampagnen, målgruppen og budskabsudformningen det væsentlige - det er her vi fastlægger det budskab der giver relevante klik.

google adwords

Kundeudtalelse

Er det et ønske at anvende sin tid til det man er bedst til, er Flexmedia den rigtige samarbejdspartner

Jeg har nu samarbejdet med Flexmedia i næsten 4 år, og det har været til utrolig stor hjælp. De ved hvordan search maskinerne fungerer og kommer uopfordret med forslag til opdatering af min hjemmeside: Fysiodema.dk. Når jeg har giver besked om ændringer, foretages de med det samme, og jeg behøver næsten ikke at tjekke om tingene er gjort på en tilfredsstillende måde. Det er de altid. Dygtige, kreative og gode at samarbejde med.

Adm. dir. Kaare Fiala, Fysiodema

Kontakt os

  • Should be Empty:
  • Del
    Cookies

    Cookies

    Vi anvender cookies på vores hjemmeside,
    så vi kan optimere vores hjemmeside og dermed sikre den bedst mulige oplevelse for brugeren.

    Ved at klikke videre accepterer du brugen af disse cookies. Politik omkring brugen af cookies.

    Klik OK