• +45 4817 6666
  • Send email
  • Del
  • Organisk SEO markedsføring

    Vi leverer Organisk SEO markedsføring (søgemaskineoptimering), men vi leverer også hjemmesider med fokus på at konvertere besøg til bestillinger

    Lige præcis det at der er flere faktorer der gør sig gældende i forbindelse med markedsføring er vigtigt at huske på, når man måler på om virksomhedens markedsføring har succes.

    Ovenstående to faktorer er en lille del af en samlet marketingstrategi, og hvilke faktorer der skal kigges og måles på når man vurderer sin markedsføring. Mange virksomheder tror at det kun gør sig gældende hvis du er en stor virksomhed, men uanset om du er lille eller stor, så er det meget vigtigt fra den første krone der bliver brugt på markedsføring – for hvilken virksomhed har lyst til at spilde sine penge.

    Vi har klarlagt, hvilke faktorer, der skal overvejes, for derved at kunne måle på, hvad stigende eller svigtende kundetilgang kan skyldes, og identificere hvor der bør gøres en indsats.

    Personas

    Markedet

    • Markedet/målgruppe
       
    • Virksomheder eller private – eller begge dele
       
    • Geografisk område
       
    • Indkomstgruppe
       
    • Aldersgruppe
       
    • Beslutningstager
       
    • Køn
       
    • Forbrugsvaner
       
    • Pulitiske og samfundsmæssige faktorer der kan have indflydelse
       
    • Teknulogiske faktorer der kan have indflydelse
       
    • Lovgivning der kan have indflydelse

    Virksomheden

    • Sin egen virksomhed
       
    • Styrker
       
    • Svagheder
       
    • Økonomi (kapital)
       
    • Fremtidsudsigter / mål
       
    • Kernekompetencer
       
    • Produkter
       
    • Egenskaber
       
    • Pris
       
    • Teknologi
       
    • Fremtidsudsigter
       
    • I vækst eller andet
       
    • Hvordan produktet opfattes af kunden kontra hvordan virksomheden selv opfatter det
       
    • Konkurrerende produkter (substituerende produkter) dvs. produkter der ikke er det samme, men som kan erstatte det
       
    • Leverandører
       
    • Distribution
    image

    Konkurrenter

    • Konkurrenter
       
    • Styrker
       
    • Svagheder
       
    • Økonomi (kapital)
       
    • Fremtidsudsigter / mål
       
    • Kernekompetencer
       
    • Produkter
       
    • Egenskaber
       
    • Pris
       
    • Teknologi
       
    • Fremtidsudsigter
       
    • I vækst eller andet
       
    • Hvordan produktet opfattes af kunden kontra hvordan virksomheden selv opfatter det
       
    • Konkurrerende produkter (substituerende produkter) dvs. produkter der ikke er det samme, men som kan erstatte det
       
    • Leverandører
       
    • Distribution
       

    Alle disse faktorer skal tages i betragtning for effektivt at kunne vurdere, hvordan ens markedsføring fungerer og hvordan den skal planlægges. På den måde kan virksomheden planlægge, hvor den får mest for sine penge.

    Her hos Flex Media har vi kompetencerne til at lave disse analyser, og vi bruger dem flittigt i vores daglige arbejde.

    I tilfælde af at du ønsker en dybere rådgivning i forhold til hele din overordnede markedsføringen eller din organisk SEO markedsføring er det selvfølgelig en ydelse som du kan få hos os.

    KONTAKT OS FOR AT HØRE MERE