CASE
Hotri Storkøkken A/S
Hotri Storkøkken A/S fik en DynamicWeb E-commerce og PIM med integration til Navision på under 400 timer
OM HOTRI STORKØKKEN A/S
Hotri Storkøkken A/S specialiserer sig i høj kvalitets løsninger til professionelle køkkener til brancher som restauranter, hospitaler og plejehjem.
Med mere end 40 års erfaring fokuserer Hotri på funktionalitet, ergonomi og bæredygtighed. Virksomheden tilbyder også løbende service og vedligeholdelse for at sikre langsigtet succes med deres installationer.
Deres skræddersyede løsninger er designet til at opfylde specifikke kundebehov, fra design til installation. Ved hjælp af avancerede værktøjer som 3D-modellering hjælper Hotri kunderne med tidligt i projektet at visualisere deres køkkenindretninger, hvilket sikrer effektivitet og hygiejne hele vejen igennem.

UDFORDRINGEN
Hotri ønskede at etablere en e-handelsplatform, der gør det meget lettere for deres kunder at se alle deres produkter, genbestille forbrugsvarer, se priser og få adgang til deres seneste ordrer og fakturaer i kundecentret.

"Den afgørende faktor i valget af platform til vores e-handels- og PIM-løsning med ERP-integration var, at DynamicWeb kunne tilbyde en alt-i-en platform, hvor PIM er en integreret del af løsningen. Det er vigtigt for os at vælge en PIM- og e-handelsplatform, der følger med udviklingen og er på forkant. Det er, hvad vi har fået med DynamicWeb.”
Administrerende Direktør – Hotri Storkøkken A/S
Udfordringerne var bl.a.:
Det var afgørende at sikre, at al relevant produktinformation blev præsenteret tydeligt, med funktioner som mulighed for at oprette favoritlister og genbestille tidligere køb.
Hotri ønskede at bruge DynamicWeb til at styrke deres brand gennem integration af funktioner som en e-mail nyhedsbrevstjeneste, der nemt kunne genbruge eksisterende sider og produkter.
Løsningen skulle være nem at administrere gennem DynamicWebs Visual Editor.
Dynamicweb som løsning
Hotris løsning er en DynamicWeb 9 Cloud med e-handel og PIM, herunder et kundecenter og impersonationsfunktioner, integreret i deres Navision-system.
Dette projekt blev leveret som et agilt projekt, hvilket minimerede unødvendige workshops og brugte DynamicWeb-standardkomponenter, hvor det var muligt, da Flex Media fandt dette yderst effektivt.
Et simpelt afkrydsningsfelt i Navision afgør, om et produkt overføres til DynamicWeb, hvor det kan beriges med kundespecifikke priser, rabatter og stamdata. DynamicWeb sender restordredata og kundespecifikke felter tilbage til Navision, når produkter oprettes eller justeres, med opdateringer, der sker på få sekunder.
Automatisk kundeopslag via momsnummer ved betaling strømliner også processen. For produkter, der kræver energimærker, styrer yderligere felter visningen af denne information, hvilket sikrer, at kunderne er velinformerede.
Agilt projekt
Dette projekt blev leveret som et agilt projekt, hvilket minimerede unødvendige workshops og brugte DynamicWeb-standardkomponenter, hvor det var muligt, da Flex Media fandt dette yderst effektivt.
Integration
Et simpelt afkrydsningsfelt i Navision afgør, om et produkt overføres til DynamicWeb, hvor det kan beriges med kundespecifikke priser, rabatter og stamdata.
Data retur
DynamicWeb sender restordredata og kundespecifikke felter tilbage til Navision, når produkter oprettes eller justeres, med opdateringer, der sker på få sekunder.
Ecommerce
Automatisk kundeopslag via momsnummer ved betaling strømliner også processen. For produkter, der kræver energimærker, styrer yderligere felter visningen af denne information, hvilket sikrer, at kunderne er velinformerede.
DynamicWeb-løsningen inkluderede også en sømløs integration med Navision via DynamicWeb NAV Connectoren
”Flex Media leverede en DynamicWeb e-handels- og PIM-løsning med integration til vores ERP-system på under 400 timer.”
Administrerende Direktør – Hotri Storkøkken A/S
RESULTATER
Fået løsning på under 400 timer
DynamicWeb e-handels- og PIM-løsning, integreret med et ERP-system, leveret på under 400 timer.
½ FTE årlig besparelse
Sparet ½ FTE årligt ved at overføre forbrugsordrer til e-handel frem for at håndtere dem via e-mail og telefon.
Kunder der er tilfredse
Kunder glade for den nye kundefokuserede e-handelsløsning.
Alt i alt havde Hotri Storkøkken A/S brug for en platform, der gjorde det nemt for besøgende at registrere sig, navigere og gennemføre køb hurtigt, med al relevant produktinformation let tilgængelig.
Deres kundecentrerede tilgang er blevet mødt med meget positiv feedback.
Platformen er på linje med Hotris 2026-strategi, som har til mål, at 80 % af alle ordrer skal ske via e-handelsløsningen.
Hotris udviklingsbehov er i gode hænder med en robust, fleksibel og fremtidssikret DynamicWeb-løsning leveret af Flex Media.
"Vi sparer ½ FTE årligt på ordrebehandling ved at konvertere ordrer på forbrugsvarer fra e-mail og telefon til e-handelsløsningen. Vores eksisterende kunder og nye besøgende på hjemmesiden har givet os meget positiv feedback på vores meget kundecentrerede tilgang til den nye e-handelsløsning. Flex Media har demonstreret, at de kunne levere vores DynamicWeb e-handels- og PIM-løsning med integration til vores ERP-system på under 400 timer.”
Administrerende Direktør – Hotri Storkøkken A/S