page contents
  • +45 4817 6666
  • Send email
  • Del
  • Cases


    17-05-2018 Google Adwords

    Taastrup Låseservice er professionelle låsesmede, som omkoder og udskifter låse/låsesystemer, installerer låsesystemer, gittersikring, alarmsystemer og videoovervågning.

    En af deres services er døgnservice, hvor de kører ud til oplukninger 24/7. Deres problemstilling var, at deres navn er ”Taastrup” Låseservice, og de folk, som har lukket sig selv ude, vælger ikke at ringe til en låsesmed i Taastrup, hvis de befinder sig på Frederiksberg, fordi de tænker, at det vil tage for lang tid at køre fra Taastrup til Frederiksberg.

    I den forbindelse var vi sikre på, at de med en mere strategisk anvendelse af AdWords (Google annoncering) kunne opnå langt flere udrykninger. Denne strategi bestod i, at:

    • Oprette annoncer med udgangspunkt i geografiske områder ud fra de områder, som de kører ud til.
    • Kun vise annoncerne på mobil, idet folk, som har lukket sig ude, anvender mobil og ikke computer.
    • Designe en speciel mobilside, hvor folk får korte informationer om oplukning og med et CTA element om at ringe op.
    • Designe et nyt logo til mobilsiden som præsenterer Taastrup Låseservice som TL-Låseservice.

    Efter denne opsætning introducerede vi Taastrup Låseservice for, hvordan de aktiverer annoncerne og samtidig, hvordan de sætter annoncerne på pause. Dette med henblik på, at dén som kører vagten, kan slå ”Nørrebro”, ”Østerbro”, ”Vesterbro” etc. til, når han kører i disse områder, og når vedkommende så skal videre til f.eks. ”Lyngby”, slås de øvrige tre områder fra og ”Virum”, ”Gentofte” etc. slås således til. 

    På den måde kan Taastrup Låseservice, så snart de har en døgnvagt, aktivere nærlæggende områder og herved opnå endnu flere udrykninger, og samtidig optimere deres kørsel. 

    Henning Krag, indehaver af Taastrup Låseservice fortæller:

    ”Resultatet af indsatsen på AdWords kan i den grad betale sig. Hver gang vi bruger 1.000 kr. får vi 3.000 kr. igen”.


    icon-f-marketing    Google Adwords Tilbage