Flex Media

MÅLGRUPPE OG BUDSKAB

Udformningen af budskabet er forskellen mellem et klik fra en interesseret kunde og en tabt kunde, der i stilhed passerer forbi jeres website.

Når en webside udarbejdes, bør der altid være et mål for siden, f.eks. overbevise den besøgende om et produkts fortræffeligheder eller få den besøgende til at foretage et køb. Dette mål skal afstemmes i forhold til målgrupen.

Målgruppen har typisk en eller flere underliggende motivationer for at købe et produkt. Det er denne motivation budskabsudformningen skal matches op imod.

Målgruppens underliggende motivationer kan være meget forskellige eller relativt simple. Uanset deres kompleksitet, er afdækningen af disse forudsætningen for at kunne få dem i dialog på et website.

Budskabsudformningen starter allerede ved beskrivelsen af websiden, således at siden er mere attraktiv at klikke på i Googles søgeresultater end de andre konkurrerende sider er, dernæst følger naturligvis indholdet på siden og virkemidler.

Kundeudtalelse

Holder hvad de lover

Vi har haft brugt en del forskellige SEO partnere, men det er kun Flex Media, som har holdt hvad de har lovet, og som følger løbende op på samarbejdet med møder m.m.

Vi får også løbende rapporter med statistik, så vi selv kan følge med i vores placeringer på Google. Vi kan klart anbefale Flexmedia.

IT admin / CIO Frank Sondrup, Granzow A/S

Kontakt os

  • Should be Empty:
  • Del
    Cookies

    Cookies

    Vi anvender cookies på vores hjemmeside,
    så vi kan optimere vores hjemmeside og dermed sikre den bedst mulige oplevelse for brugeren.

    Ved at klikke videre accepterer du brugen af disse cookies. Politik omkring brugen af cookies.

    Klik OK