Flex Media

MÅLGRUPPE OG BUDSKAB

Udformningen af budskabet er forskellen mellem et klik fra en interesseret kunde og en tabt kunde, der i stilhed passerer forbi jeres website.

Når en webside udarbejdes, bør der altid være et mål for siden, f.eks. overbevise den besøgende om et produkts fortræffeligheder eller få den besøgende til at foretage et køb. Dette mål skal afstemmes i forhold til målgrupen.

Målgruppen har typisk en eller flere underliggende motivationer for at købe et produkt. Det er denne motivation budskabsudformningen skal matches op imod.

Målgruppens underliggende motivationer kan være meget forskellige eller relativt simple. Uanset deres kompleksitet, er afdækningen af disse forudsætningen for at kunne få dem i dialog på et website.

Budskabsudformningen starter allerede ved beskrivelsen af websiden, således at siden er mere attraktiv at klikke på i Googles søgeresultater end de andre konkurrerende sider er, dernæst følger naturligvis indholdet på siden og virkemidler.

Kundeudtalelse

Er det et ønske at anvende sin tid til det man er bedst til, er Flexmedia den rigtige samarbejdspartner

Jeg har nu samarbejdet med Flexmedia i næsten 4 år, og det har været til utrolig stor hjælp. De ved hvordan search maskinerne fungerer og kommer uopfordret med forslag til opdatering af min hjemmeside: Fysiodema.dk. Når jeg har giver besked om ændringer, foretages de med det samme, og jeg behøver næsten ikke at tjekke om tingene er gjort på en tilfredsstillende måde. Det er de altid. Dygtige, kreative og gode at samarbejde med.

Adm. dir. Kaare Fiala, Fysiodema

Kontakt os – udfyld kontaktformular

Kontakt os

Beskeden er sendt
Del
Cookies

Cookies

Vi anvender cookies på vores hjemmeside,
så vi kan optimere vores hjemmeside og dermed sikre den bedst mulige oplevelse for brugeren.

Ved at klikke videre accepterer du brugen af disse cookies. Politik omkring brugen af cookies.

Klik OK